Bagai malam pertama bersama Jus Orlin

AWAS! ENTRY INI KHAS BUAT MEREKA YANG TELAH BERNIKAH. Jus Orlin atau nama popularnya Jus Ketat adalah salah satu jamu moden yang terdapat di pasaran. Ketat sahaja tak berguna juga. Jus ketat bukan sekadar ketat, malah memberi tenaga seharian untuk si isteri. Usia bukan penghalang si isteri beraksi bagai malam pertama bersama Jus Orlin. Jom buatkan suami anda angau kerana setiap sentuhan anda bagai malam pertama bersama jus orlin. 

Jus ketat
Jus ketat | malam pertama bersama jus orlin

Bagai malam pertama bersama jus orlin

Iye la tu mommy? Sungguh ke? Ok, mommy nak tanya, kalau korang penat, korang nak layan suami tak? Berdosa tolak permintaan suami tau! Jadi korang layan macm tu je la kan? Hilang lah manis malam pertama kalau macam tu. Tapi sekiranya korang bertenaga, korang boleh fikirkan idea bernas untuk suami angaukan anda! Hahaha sehingga si suami teringat bini di rumah. Rasa nak balik rumah cepat. Atau suami siap dah plan, "Sayang, tidurkan anak awal-awal ya malam ni.". 

Secara automatik, nafsu anda akan jadi segar. Kalau dulu sebulan sekali, sekarang boleh jadi seminggu 2-3 kali. Bila badan sihat dan bertenaga, idea pon mari. Nak pastikan anak-anak tidur awal suatu yang sangat mencabar. Tapi demi si dia, korang pasti sanggup buat sesuatu. Berjaga tengah malam pon tidak akan menjadi suatu bebanan kerana kepuasan bersama. Angau! 

Kahwin bukanlah kerana nafsu semata. Anak bukanlah penyebab kita menjadi layu dalam hubungan intim. Sibuk juga bukan alasan untuk merenggangkan hubungan suami isteri. Please do something! Kembalikan malam pertama anda. 

Khasiat Jus Orlin Alludra International

Jom kita ketahui lebih dekat khasiat Jus Orlin Alludra International ini.

TENAGA DALAMAN
Jus Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah. Wanita surirumah sepanjang masa juga perlukan tenaga untuk melakukan tugas seharian.

Surirumah lagi penat tau. Tambahan ada hulubalang ramai yang perlu di jaga sepanjang masa. Bila badan dah penat, mula lah nak marah-marah anak. Mommy akui supplemen memberi tenaga sangat diperlukan untuk kekal bertenaga. 

Jus Orlin yang kini familiar dengan nama jus ketat terbukti mengetatkan. Dengan badan yang bertenaga mampu memberi kemutan yang kuat. Dah la ketat. Kemut kuat lagi. Pasti suami nak dan nak lagi! #iconmonyettutupmuka #malutapisayangtakshare

PAYUDARA
Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Cantik bukan untuk tontonan umum. Cantik si isteri adalah buat suaminya walaupon telah mempunyai anak. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara.

HORMON
Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa. 

Contoh masalah disebabkan hormon tidak stabil adalah keputihan dan haid yang tidak teratur. Dua masalah ini pasti memberi tekanan kepada wanita. Jadi mengapa tidak anda mencuba jus jamu moden ini yang boleh membantu menghilangkan keputihan dan masalah haid.

KULIT
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit dan kulit akan kelihatan lebih anjal.

Herba-herba dalam kandungan jus orlin telah terbukti keberkesanannya. Anda boleh amalkan dengan mencari bahan-bahan herba tersebut. Kalau anda macam mommy. Duduk di bandar, tak jumpa atau tak tahu mana nak dapatkan herba-herba tersebut, maka jom ikut macam mommy minum jus jamu moden Orlin.

Untuk keterangan lebih lanjut dan banyak lagi testimoni dari pengguna yang telah mendapat manfaat dari Jus Orlin Alludra International boleh lah ke :

Atau hubungi terus pengasas produk Puan Arifah, 017-6767 966

3 comments:

  1. korang boleh fikirkan idea bernas untuk suami angaukan anda! ...pls jgn pm tepi..haha

    ReplyDelete
  2. 18sx mohon google utk band.. hehehe.. Sy juga antara mangsa seorang pengguna jus orlin ni.. Kbaiiiii....

    ReplyDelete