5 tahun naik Van Sekolah Oren Kak Sal

Setiap pagi hari Isnin sehingga Jumaat, tepat jam 7.15 Van Sekolah Oren Kak Sal akan mengambil Adam Rayyan. DaddyG akan keluar rumah sekitar jam 7.05 pagi dan menunggu Van Sekolah Oren Kak Sal. Memang akan nampak lah van sekolah yang dipandu oleh kak Sal pusing taman mengambil seorang demi seorang penumpang sehingga lalu dekat kawasan rumah kami.

Van Sekolah Oren Kak Sal

Van sekolah tersebut sebelum mengambil Adam Rayyan akan berhenti di beberapa tempat yang tak jauh dan boleh nampak dalam kawasan taman. 


Tepat jam 12:33 setiap hari van sekolah akan berhenti depan rumah. Begitu lah setiap hari. Eh, hari Jumaat mereka pulang awal. Hari ini merupakan hari Jumaat Pertama Adam Rayyan.

Belajar rajin-rajin sayang! Semoga jadi anak yang soleh dan bijaksana!

5 comments:

  1. dari jauh nampak comel je dok kandaq beg sekolah..hehhe

    ReplyDelete
  2. akak adik beradik x pernah naik van or bas pi sekolah..masa zaman akak abah akak hantar akak naik basikal tua..pas tu upgrade naik motor sampai la habis sekolah rendah..sekolah menengah kitorang jalan kaki je sebab sekolah depan rumah

    ReplyDelete
  3. suka tengok anak2 jiran kat rumah.pagi2 beratur dok naik van sekolah oren ni

    ReplyDelete
  4. alahai... good luck adam rayyan. b a good boy ekk.
    anak2 aida x naik van / bas oren, irra.
    sebab xde yg available.
    rumah di luar kawasan.
    so memang selama-lama aida/asben amik anta.

    ReplyDelete
  5. naik van lg seronok..dptla kawan lain umur cm afrina dulu..

    ReplyDelete