Mini bathtub at Granada Hotel

Satu perkara yang best dekat Hotel Granada adalah senang hendak mandikan Amal Insyirah. 


Sinki bilik air Hotel Granada ni dah macam mini bathtub. Amal pon suka.


Anis pon nak jugak. Nasib la kakak tak besar sangat! Tapi berat juga mommy nak angkat.

So kalau korang nak g Legoland, boleh la bermalam di Hotel Granada. Kelengkapan lain tu macam hotel-hotel lain juga lah. Tapi tak ada lah macam hotel Legoland. Duit banyak boleh la tidur di Hotel Legoland. :D

9 comments:

  1. Alahai comelnya mandi dalam sinki.. Hehe

    ReplyDelete
  2. hah..letak kakak confirm taknak keluar dari bathtub tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaa...naseb la diorg xmain lama2...jenuh bil

      Delete
  3. granada pun mhl gak kan..ekslusif..huhu

    ReplyDelete
  4. suka dekorasi bilik air granada.......berangan jap nak ada bilik air camtu....

    ReplyDelete