Alhamdulillah. Dah dapat kunci!

Alhamdulillah. Kami dah dapat kunci rumah. 


Mommy sibuk packing barang nak pindah rumah ni la. 


Mommy belanja sikit je la. :P 

Rumah tak cuci lagi. Baru dapat kunci. 

Alhamdulillah.

Tahniah daddyG! 

24 comments:

  1. al-hamdulillah ;) tak sabra nak tengok keseluruhan rumah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..segalanya dipermudahkan.. best bile ade rumah sendirikan..

    ReplyDelete
  3. bestlah..nanti boleh jemput blogger datang buat review.

    ReplyDelete
  4. Tahniah dah dapat kunci. Seronok kan nak pindah rumah.

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat Irra dan keluarga..feeling excited lain macam bila dapat masuk rumah sendiri kan...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah , seronok kan bila dapat duduk rumah sendiri :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Tahniah sis. best nya ada rmh sendiri =)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah....tahniah...eh...sy plak yg excited hihihi

    ReplyDelete
  9. Bolehlah deko2 lepas ni kan irra..bestnya.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah...bestnya..nk mitak share mcmane cara nk miliki umah sendiri..step by step...mcmane nk cr pguam n nk bt loan dlu or cr rumah dlu...

    ReplyDelete
  11. tahniah! lps ni boleh hias rumah ni comel2 biar boleh masuk majalah anjung seri gitu!

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah.. yeahhh masuk umah baru..

    Yanie tag Mummy irra dalam segmen:

    http://www.yanieyusuf.com/2016/03/segmen-top-blogger-2016-by-nurzulfa.html

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah...best kan dah ada rumah sendiri...

    ReplyDelete
  14. bestnya bila dapat masuk rumah baru....

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah, tahniah mommy irra & daddyG

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah.. lepas ni mommy boleh buat entry deko deko umah baru lak.. umah sendiri baru seronok nak buat apa saja kan...

    ReplyDelete