Promosi Habib Awra Foundation

Habib Awra Foundation kini ada promosi awal tahun yang sangat menarik. Sebelum tu mommy nak bercakap la sikit mengenai kelebihan Awra ni. Apa yang best sangat dengan Habib Awra Foundation ini? Habib Awra mengeluarkan tiga jenis produk kecantikan iaitu Awra Foundation, Awra Powder dan Awra Soap. 

Kenapa anda perlu dapatkan AWRA Foundation AF?

Pertama sekali foundation keluaran Habib Awra ini bebas silikon. Tahukah anda, produk yang mempunyai silikon tidak akan hilang dari kulit walaupon dibasuh dengan sabun pencuci. 

Apa itu silikon?
Silikon adalah bahan polimer non-organik yang bersifat tidak berbau, tidak berwarna, kedap air, tidak rosak akibat bahan kimia dan tahan dalam suhu tinggi. Ia melekat, tidak larut dan sukar dihilangkan atau dibersihkan. Silikon Halal Jer, So Apa Masalah Nya? <-- sila klik dan baca :>

Kedua, Awra Foundation bersifat taharah(bersuci) friendly. Pori-pori kulit yang tersumbat akan menghalang air sembahyang daripada sampai ke kulit dan menyebabkan tidak sah wuduk seseorang.


AWRA Foundation

Awra Foundation juga merupakan foundation yang merawat kulit menggunakan argan oil, apple stem cell dan tiny white dengan SPF 25. Ia bersifat anti penuaan dan boleh mencerahkan kulit anda. Yang paling penting adalah bebas bahan kimia merbahaya. Awra Foundation selamat dipakai oleh sesiapa sahaja termasuk ibu mengandung.

Anda boleh berjimat dengan Awra Foundation
Dengan Awra Foundation anda tidak perlu lagi membeli krim rawatan yang lain. Anda tidak perlu lagi membeli krim pencerah. Anda tidak perlu lagi membeli pelembap.Anda hanya perlukan Awra Foundation kerana anda mampu mendapat kesemua manfaat tersebut hanya dalam 1 botol.

Jadi, kenapa tunggu lagi untuk memilik produk hebat ini? Awra Foundation didatangkan dengan tiga warna. Jom tengok warna apa yang sesuai dengan kulit anda.

AF (Awra Foundation)

1. Natural
Natural Awra Foundation
2. Light 01
Light 01 Awra Foundation
3. Light 02
Light 02 Awra Foundation
Untuk memudahkan anda, boleh tengok gambar di bawah ni;
3 pilihan warna Awra Foundation
Kalau ada yang tidak suka menggunakan foundation boleh menggunakan Mineral Loose Powder yang dikenali sebagai Awra Powder dan juga sabun pencuci muka yang dikenali sebagai Awra Soap.

Mineral Loose Powder Awra Powder
Mineral Loose Powder Awra Powder
Promo 1 Januari -31 Januari 2016

AF (AWRA FOUNDATION) 10G : RM40
AF (AWRA FOUNDATION) 5G : RM30
AS (AWRA SOAP) : RM30
AP (AWRA POWDER) : RM50

Harga pasaran:
AF (AWRA FOUNDATION) 10G : RM60 - Jimat RM20
AF (AWRA FOUNDATION) 5G : RM45 Jimat RM15

Postage rm7 Semenanjung Malaysia
Postage rm10 Sabah Sarawak

Berminat boleh whatsapp mommy 013 356 0192


3 comments: