Berehat sebentar bersama KitKat

Rehat sebentar bersama KitKat! Anak-anak cukup gemar makan makanan manis. Mommy cakap siap-siap ni KitKat ni tak bagus makan. 


Sekali sekala tak apa lah. Anis dan Adam buat macam makan nasi. Kalau beli, mereka nak habiskan sekali hadap je. Dah habis tak ada la sesiapa nak mencari lagi.


Makan banyak-banyak mengundang kencing manis. Kurangkan gula dalam makanan, lebihkan gula dalam senyuman ^_^

2 comments:

  1. betul..budak2 macam tu la.kalau ada benda manis depa buat macam nasik

    ReplyDelete