Gigi atas baby dah keluar

Seronok bila jaga anak sendiri, setiap perubahan tumbesaran anak-anak, mommy lah orang pertama yang sedari. Gigi Amal yang ketiga dah muncul. 

7 bulan 3 minggu
Gigi atas Amal

Amal suka mengunyah makanan seperti buah, roti dan biskut. Sebenarnya dia akan mengunyah apa sahaja yang dia jumpa termasuk lah wayar charging handphone mommy. T_T


Amal tak ada lah menggunakan gigi untuk menunjukkan tanda protes. Kuku Amal je dah cukup power walaupon pendek. Sekali Amal cakar, pedih sangat. Padahal Amal tak ada niat nak mencakar pon. Baby apa dia tahu kan. Jangan protes dengan gigi pulak tau!

4 comments:

  1. Hehe... Ngeri kalau time menyusu...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. selalunya mak2 akan risau bila diorang menyusu.. abis ler..:D

    ReplyDelete