Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H

Blogger Hasrul Hassan atau dikenali dengan panggilan HH menganjurkan Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H untuk blogger baru. Mommy boleh dikategorikan sebagai blogger baru sebab mommy buat blog pada 8 Mei 2014. Blog mommy masih berusia setahun jagung. Harap sangat blog mommy mendapat tempat di bloglist HH. 

Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H
Klik banner untuk join Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H

Tarikh akhir Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H adalah hari ini 16 Oktober 2015.


Kelebihan Bloglist

Korang tahu tak apa kelebihan bloglist? Setiap kali apabila kita update blog, blog kita akan duduk di atas senarai bloglist. Kemungkinan besar untuk berkongsi trafik dengan blog lain adalah tinggi. Tapi kalau tak update blog tu sorry lah. 

Bila blog kita tersenarai dalam bloglist blogger-blogger yang mempunyai trafik tinggi, gunalah kelebihan ini untuk mengembangkan lagi trafik anda dengan UPDATE blog selalu. Ini kata sifoo mommy. Mommy pon ada masalah nak kerap update blog. Tapi dah mommy pilih jalan nak jadi blogger, maka mommy akan pastikan ada ruang dan masa untuk mommy update blog juga. Macam sekarang ni, 3A tu dekat bilik air. Adam dan Anis mandi, Amal jadi penonton. Hahaa okey nak g tengok 3A jap! Tata Titi Tutu

3 comments:

  1. good luck..jemput join segmen fida hari ni dah last day yer..
    http://iampiegirl.blogspot.com

    ReplyDelete