Sepagi di Taman Tasik Shah Alam

Malam tadi daddy kata esok pagi kita pergi taman. Mommy senyum. Weekend nak keluar pagi-pagi hari. Ha ha ha. Daddy serius. Okey. He he he. 

Taman Tasik Shah Alam

Sekarang ni jam 9 pagi dah panas macam apa je. Sebab tu daddy suruh keluar awal.

Taman Tasik Shah Alam

Mula-mula pergi beli breakfast iaitu nasi lemak dan kuih. 

Taman Tasik Shah Alam

Mommy bawa bekal air teh o. 


Dah sudah makan, Adam dan Anis main kat taman permainan ditemani daddy. 


Mommy layan Amal. 


Budak ni panas pun tak rasa apa. 


Syok main je.


Dah empat tahun baru lah Adam berani nak main sorang-sorang.


Anis pula yang gayat. Anis baru dua tahun kan. Dulu Adam dua tahun, mommy kena join sekali main.


Sekarang Adam ada geng dah. Mommy daddy pantau saja.


10:45 dah sampai rumah. Panas oi.

7 comments:

  1. Haah..cuaca panas betul sekarang ni. Malas rasa nak keluar rumah

    ReplyDelete
  2. Bila panas anak berpeluh, bila peluh abis gatal-gatal, takpa balik mandi hehe... Budak-budak dapat ke taman mainan bukan main suka

    ReplyDelete
  3. bestnya jenjalan d taman dgn family kan ira

    ReplyDelete
  4. seronoknya tengok anak-anak main.

    ReplyDelete
  5. sesuai untuk berekreasi bersama family. dah lama x berkelah macam ni. hihii

    #jenjalaan sini , nnt jemputlah ke blog kitee ^_^

    ReplyDelete
  6. seronok nya dapat bersantai mcm ni

    ReplyDelete