Gigi pertama baby Amal 11-9-2015

Bila dah sampai tempat mommy pergi Kelab Blogger Ben Ashaari Family Day, daddyG dapat kesan gigi Amal. 


Baby Amal 5 bulan 3 minggu dah ada gigi susu pertama. Patut la menggigit sakan ye.


Berapa hari je lagi mommy boleh bagi adik makan. Amal dah tak sabar nak makan bila tengok semua orang makan. Tapi betul ke Amal lapar? Kaki sendiri pon dia masuk mulut. Muahahahaa

20 comments:

  1. Replies
    1. tula..dok rasa mcm awal gak...belum 6 bulan

      Delete
  2. Alhamdulillah Amal dah tumbuh gigi..:)

    ReplyDelete
  3. org tua2 kata, kalau kaki dia masuk dlm mulut tuh, dia dah mintak adik dah tuh, kak Irra....hahahahahah :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Cepat tumbuh gigi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..tu la rasa mcm cepat jugaa

      Delete
  5. ok mom.. get ready yeahhh... haha...

    ReplyDelete
  6. jap lagi mesti Amal nak mengigit jer kerjanya... haaahhh siapa mangsa.. Kakak dan Abang

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. heeee.....sebab tu dia suka menggigittt sangat skrg ni

      Delete