Family Besar KelabBloggerBenAshaari Amal

Heee orang nampak mommy je mencari Amal. Amal kat mana? Amal kat mana?

Family Besar KelabBloggerBenAshaari Amal
Amal dan ummi lya. 

Ummi lya riba sampai tertidur.

Malam tu pon ummi lya ambil Amal. Tidur lagi. Bila Amal sedar je, acik Nyna pulak ambil. Acik Nyna la yang selalu dukung Amal tiap kali jumpa.

Amal dan Acik Qaseh. Aloloooo manja dia dengan kawan-kawan blogger mommy.

Uncle ST pangku sampai terlena. 

Pagi keesokannya, mommy turun seorang sahaja. Acik Nyna dah tanya mana Amal. Mommy pon g amik Amal. 

Dengan uncle ST

Mommy tak larat nak dukung. Alhamdulillah Amal nak aje dengan sesiapa pun. Siap manja-manja lagi.

Amal dengan uncle Jeeb

Abang Akif pon suka Amal.

Kalau Amal ngantuk, Amal boleh tidur di mana sahaja. Hahaha

Acik yaya tanya mana Amal. Amal kat bilik. Jom kita g ambil.

Amal dan acik Yaya

Amal dengan mama Nani sampai tertidur kat riba mama Nani.

Mommy bagi uncle shark pegang jap sebelum balik. Hahaha

Ramai lagi yang dukung Amal ni. Tapi ni je gambar yang mommy ada. Heee mana sempat je snap. 

6 comments:

  1. Replies
    1. Sbb mak dia xlarat dukung lama2.. Jd kita pass kat org..hihihi

      Delete
  2. Amal somelllllll. Geram je rasa. Dah la baik, gud girl. Tu yang ramai suka =)

    ReplyDelete
  3. paling sweet gambar st dengan nina...hihihiiii

    ReplyDelete
  4. Hee~ baby KBBA... teringin jugak nak dukung Amal.. comel sangat dia...

    ReplyDelete