Akhirnya dia cium lantai

Amal 2 bulan 2 hari, hari ni dahi Amal mencium lantai. Huhuhu sedih mommy tengok. Mommy dah letak Amal kat tengah. Tapi.... Salah mommy lepas kemas bilik tadi tak letak semula bantal kat lantai tepi tilam.

Akhirnya dia cium lantai
Akhirnya dia cium lantai

Lakon semula. Hahaha gigih tu. Bayangkan tak ada bantal tu. Keadaan Amal macam ni la tadi. Huwaaaa


Lebam dahi anak mommy.


Lepas jatuh je mommy cepat-cepat tuam. Mommy please alert lepas ni..

11 comments:

  1. Ehhh Mommy sempat snap pic lagi... cepat selamatkan... hadoiii

    ReplyDelete
  2. Ya ampunnnnn boleh pulak dia buat laoknan semula hahahahahhahah

    ReplyDelete
  3. Ya ampunnnnn boleh pulak dia buat laoknan semula hahahahahhahah

    ReplyDelete
  4. ahahahahaa....adik amal..!!hahahahahahaaa

    ReplyDelete
  5. lakonan semula x tahan tue.
    gigih jugak mummy ngan amal nie.
    hehehe..
    budak kuat xper.

    ReplyDelete
  6. Haha...amal..nape cium lntai..meh cium anty meh...hihi

    ReplyDelete
  7. hamboiii siap lakon semula... Apa2 pun Aryan memang comel..Gewammm mummy tgk!..

    Singgah pagi dr MJ ..http://notachentamummy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tmpt sama cam auntie hr tu. kihkih

    ReplyDelete