Mommy, Adam lapar!

Adam lapar apa tau? Nunutan (gelak dalam hati je k. Biasa la budak belum 4 tahun. Tunggu sikit hari lagi. Saya mesti pandai!)

Rambutan
Nampak sangat menggiurkan tak? Haha

Adam Rayyan ni macam manja. Percakapan pon dah nampak manja. Apatah lagi muka yang selalu sangat orang ingat Adam budak perempuan.


Kemudian, ada babak babak mengamuk dari mommy Adam Anis Amal sebab lantai dapur melekit. 

Sekarang Adam Anis Amal dan tidur. Mommy baling belakang(throwback) kisah petang tadi.

13 comments:

  1. nunutan tu rambutan rupanya...hehe

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaaa...gambar pun terliur

    ReplyDelete
  3. Nunutan..
    Nunutan..
    Nunutan..
    Nutella..

    ehh..ehhh... :p

    ReplyDelete
  4. nunutan...mula2 baca auto ingat lapar nak susu or nak nenen ke...rupanya tgok gambar tu Rambutan!!!

    ReplyDelete
  5. dh lama x mkn rambutan, risau sakit tekak.

    ReplyDelete
  6. hehehe.. nunutan.. ;)
    tapi cantik je kupas buah susun macam tu.. ;)

    ReplyDelete
  7. aaa.comeynye kopek nunutan macam tuuuu....baru lah selera nak makan...hehe

    ReplyDelete
  8. hehehe pandai dia makan nunutan.. omey =)

    ReplyDelete