MOMMA milk booster buat ibu menyusu

Semua ibu termasuk mommy akan berasa susah hati apabila susu badan berkurang. Lagi berasa susah hati yang amat apabila anak seolah-olah tidak puas menyusu. Adakah susu tidak cukup? Susu berkurang ke? Beberapa kali juga berlaku keadaan sebegini pada mommy.

Di sini mommy nak kongsinya pengalaman bagaimana menyiapkan diri untuk menyusukan anak sepenuhnya dengan susu ibu sejak anda mengetahui bahawa diri sedang hamil.

Apabila disahkan hamil, mommy irra hanya mengamalkan pemakanan yang sihat. Sejarah anak kedua mengalami ekzema menyebabkan mommy betul-betul menjaga pemakanan harian. Sebenarnya bukan hanya mengelak penyakit ekzema, menjaga pemakanan harian adalah baik untuk kesihatan yang optimum.

Kedua adalah niat. Mommy berniat untuk menyusukan anak sepenuhnya dengan susu ibu. Jangan fikirkan tentang susu formula walaupun hanya sekadar ingin mengetahui jenama susu formula di pasaran.

Ketiga, setiap malam, minta suami urutkan urat belikat. Haa nak cari mana urat belikat? Urat yang akan sakit sekiranya kedudukan postur yang salah. Tak perlu urut lama-lama. Cukup sekadar 5 minit setiap hari. 

Keempat, kerap mencuci puting susu dengan air suam apabila kandungan mencecah 8 bulan untuk mencuci laluan susu yang tersumbat. 

InsyaAllah, susu ibu akan sentiasa ada buat anak anda. Mommy juga amalkan minum susu kambing segar semasa hamil. 

Akan tetapi, sesudah bersalin, mommy dah tak boleh nak telan susu kambing segar. Susah la nak minum. Kemudian ada kawan syorkan susu MOMMA iaitu susu kambing coklat.

Ni yang mommy nak share dengan semua. Kita sebagai ibu pasti hendakkan yang terbaik buat anak-anak. Maka kita sebagai ibu pon perlu untuk mengambil makanan/minuman yang berkhasiat. 

MOMMA adalah produk susu bernutrisi yang dapat membantu ibu mengandung atau menyusu untuk kekal sihat dan cergas dan dapat membekalkan nutrisi yang lengkap buat anak
dalam kandungan atau anak yang disusui. Di samping meningkatkan penghasilan susu ibu.

Tidak seperti produk lain yang berada di pasaran, MOMMA adalah Susu Kesihatan & Kecantikan 4 dalam 1 + milkbooster yang PERTAMA di Malaysia yang merangkumi 4 aspek penting bagi setiap wanita yang bergelar isteri dan ibu:-
1. Cantik : Membantu menghalus, melicinkan dan mencantikkan kulit ibu dan bayi.
2. Sihat : Membantu memberi kesihatan yang baik dan merawat stress.
3. Bertenaga : Membantu memberi tenaga segera buat ibu-ibu yang sering keletihan.
4. Bijak : Mengandungi EPA & DHA yang dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi

MOMMA diperbuat daripada Formulasi RAHSIA dan TERKINI daripada campuran 12 bahan SEMULAJADI termasuk bahan-bahan sunnah yang berfungsi membekalkan nutrisi yang lengkap bagi memenuhi keperluan ibu dan bayi.

5 dari 12 bahan semulajadi yang digunakan telah TERBUKTI BERKESAN dapat membantu meningkatkan kuantiti dan menambah kepekatan susu ibu.

Kesan semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. Selain diperkaya dengan pelbagai nutrisi dan rasa susu coklat yang sedap, tidak berbau hamis,

Halal Jakim. dan lulus KKM. 

Memahami keperluan dan masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang ingin hamil, ibu mengandung dan menyusu, susu dari formula gabungan bahan ektraks semulajadi iaitu
Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (prebiotic) dan Coklat dihasilkan bagi memastikan para ibu mendapat khasiat semulajadi.


Kelebihan MOMMA:

1. Meningkatkan kuantiti susu ibu (milk booster)
2. Memekatkan susu ibu (bayi lebih kenyang dan tidur lena)
3. Mencantik dan menghaluskan kulit ibu dan bayi.
4. Memberi tenaga kepada ibu
5. Baik untuk perkembangan otak bayi.
6. Meningkatkan kesihatan ibu dan mengurangkan stress.

Alhamdulillah, semoga semua ibu-ibu termasuk mommy dapat memberikan makanan terbaik kepada anak iaitu susu ibu sehingga anak berusia dua tahun.

Untuk maklumat lanjut mengenai MOMMA boleh layari facebook dan website MOMMA: 

Atau terus ke kedai beralamat: 
MOMMA, No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Boleh tengok banyak lagi testimonial di: http://bit.ly/testimonialMOMMA

7 comments:

  1. wahhh.. mcm nak kene try jugaq ni sbb sy pon tgh bf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena cuba yein. Kita buat yg terbaik untuk anak2

      Delete
  2. First time dengar ttg produk ni..Harap2 berkualiti ..Semoga dapat manfaat yang baik dari produk ini..Nice sharing Irra

    ReplyDelete
  3. banyak tu nampak bekalan susu baby.. hehe.. bab niat tu CT stuju..
    mudah2an mudah urusan mommy2 luar sana nak susukan badan..

    ReplyDelete
  4. nice sharing. urut urat belikat tu sy belum cuba lagi. hehehe...nanti nak try!

    susu momma sy dah minum. alhamdulillah. serasi dgn sy, susu bdn banyakkk. especially malam.. hehe.

    happy breastfeeding mommy!

    ReplyDelete