Rindu saya tak?


Rindu Amal tak? 


Eh kurus pulak si Amal ni?


Selim aje Amal ni.




Selamat berhujung minggu!

27 comments:

  1. comey sangat baby amal ni..geram la nk gomoi2 pipi tu >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehee...ada rezeki boleh jumpa

      Delete
    2. boleh pinjam amal tak?? hihihi..geram nak cubit pipi dia

      Delete
  2. Replies
    1. terima kasih kak ummul *wakilkan kak irra walaupun kak irra dh jawab. hahah

      Delete
  3. lepas menyusu tembam, ..ni sah sah lama tak kena susu haha kesian amal..#gurau

    ReplyDelete
    Replies
    1. kc tak menyusu tembam jeee #gurau

      -EFG012

      Delete
    2. kc tak menyusu pun dah tembam dah #gurau. hahaha

      Delete
  4. eh..selimnya cik amal...lawa headband tu

    ReplyDelete
  5. atoto.. comelnye dia.. bulat betul mata tu :)

    jemput join contest ye ^^
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/05/contest-saya-nak-hadiah-by-syahirah.html

    ReplyDelete
  6. headband cantik nyer.
    tambah seri amal yg memang berseri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju..... pandai Mommy Irra ltak accessory pada Amal

      Delete
  7. u look yellow r amal..pandanganmu sgt menggoda..

    ReplyDelete
  8. Bulat mata Amal, kulit FLOWLESS.... Comel sangat... I is Jelez.. huhu

    ReplyDelete
  9. Comel amal... bila tengok anak senyum, terus hilang stress...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak hilang stress, boleh tengok kc jugak kihkihh

      -EFG012

      Delete
    2. tengok kc menambahkan stress lagi..hahaha

      Delete
  10. atototooo omey angattt!!!! grr

    -EFG012

    ReplyDelete
  11. hahahahha yomenyeee.. mcm mak jemah ikat towel atas kepala hahahha

    ReplyDelete
  12. haishhhh..so tomeiiiii this baby!!..kalau boleh jumpa,nak peluk dia kuat-kuat..hihi

    ReplyDelete