IrmaHasmie YasminHani Tini3R @Mothercare

"Nak ambil gambar boleh?"

"Boleh"

Mommy bersama Irma Hasmie
Mommy bersama Irma Hasmie

Akak irma yang manis dan lembut je muka. 

"Sekali lagi ambil gambar", pinta mommy lagi. Hehe bergambar anak-beranak pula.

Mommy bersama Irma Hasmie
Mommy bersama Irma Hasmie

"Comel sungguh mommy irra ni.". Mesti ni dialog korang kan. Ha ha ha mommy ok. Kecil-kecil la nampak macam budak sekolah je. Muda selalu.

Mommy bersama Yasmin Hani
Mommy bersama Yasmin Hani

"Selalu tengok kat TV je."

"Nak tengok kat mana lagi kan. Lain la saya jiran awak. He he he" 

Hahaha betul la jugak.


Last bergambar dengan Tini 3R.

Mommy bersama Tini Arifin
Mommy bersama Tini Arifin

Semua best. Yang lagi best Mothercare punya SALE 10%-50% sehingga 19 Julai. Tak sabar nak g shopping baju raya anak-anak. 

6 comments:

  1. bestnya jumpa mereka...cantik irma kan

    ReplyDelete
  2. Sejuk je tengok Irma kan.. :)
    Untung Irra dapat jumpa Irma...

    ehh.. Irra.. Irma.. Irra.. Irma.. Irra.. Irma..
    *kembar lah*

    ReplyDelete
  3. bestnyer dapat bergmbo dengan retis gituew

    ReplyDelete
  4. wah bestnye..tpi yasmin hani tu mmg peramah kn

    ReplyDelete