Aisyah Raihanna super montel baby


24 Mei lalu, adik ipar mommy irra selamat melahirkan baby girl yang super montel. Berat baby 4.01kg.

baby comel baby cute baby montel baby may
Aisyah Raihanna

Aisyah Raihanna nama diberi. Aisyah merupakan anak saudara pertama sebelah keluarga daddyG.

baby comel baby cute baby montel baby may
Alhamdulillah

Kalau di sebelah keluarga mommy Irra, mommy Irra dipanggil makcik. Aisyah akan panggil mommy irra sebagai mommy Long. 

baby comel baby cute baby montel baby may
Aisyah Raihanna

Aisyah dah botak. Nampak selim dah lepas tak ada rambut.

baby comel baby cute baby montel baby may
Aisyah Raihanna

Bila mommy Long nak jumpa Aisyah Raihanna ni.

baby comel baby cute baby montel baby may
Aisyah Raihanna

Bersemangat betul baby Aisyah Raihanna. 


Semoga Aisyah Raihanna menjadi anak yang solehah penyejuk hati ibu dan abi.

baby comel baby cute baby montel baby may
Aisyah Raihanna

Hope to see you soon sayang! Muahhhh

22 comments:

  1. ramainya baby girl lahir...alhamdulillah, pcl suka baby girl.

    welcome aisyah raihana

    ReplyDelete
  2. ramai baby girl lahir taun ni.....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...kawan2 pon girl jugak anak diorg

      Delete
  3. comel sangat Aisyah! sedap nama dia :D maksud pun mesti bagus je sebab namanya Aisyah ^^,

    semoga membesar menjadi anak solehah,anak yang mampu membawa ibu bapa ke syurga bersama-sama

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ahli syurga...best sgt klu time tdo..

      Delete
  5. aduhai... super montel yg comel...
    alhamdulillah...

    ReplyDelete
  6. Rindu bau baby... Bau syurga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan kalau bau baby??..rindu nak bau baby..hihi :)

      Delete
  7. perghh muka comel.muka cina hehehe

    ReplyDelete
  8. uishhh mata korea ni hahahaaha... geramnyaaa tgkk

    ReplyDelete
  9. comelnyaaaaaaaa!!..mata dia tu..sangat menawan..tambah pulak kulit yang licin lagi suci..heee~

    ReplyDelete