Hati Perempuan | Menyampah tapi tengok


Hati Perempuan Episod Akhir di Akasia TV3

Memahami hatinya lebih sukar daripada memilikinya.

Hari ini merupakan episod terakhir. Tengok cerita ni memang beremosi betul. Tapi kan... Mommy tak miss pulak tengok drama Hati Perempuan ni. 


Drama Hati Perempuan di adaptasikan daripada Novel Hati Perempuan hasil penulisan Nur Ain Al-Abbas.


Geram teramat sangat la dengan watak heroin dalam cerita ni. Tapi mommy tengok jugak. Sebab mommy suka tengok tudung-tudung yang dipakai Yuhanis. Nampak manis. 


Cuma bila Yuhanis buat perangai jela, rasa menyampah pulak. Derhaka dengan suami dia. 


Kerap sangat merajuk. Orang laki ni, bila dah pujuk dan pujuk, tak makan pujuk, dia pon buat tak tau je la. Bagus dah laki kau pujuk. Kalau tak pujuk? 


Belajar-belajar lah bersyukur dengan apa yang ada. Pesanan buat diri sendiri jugak ni.


Kemudian mommy suka tengok baju KuRil. Terus plan nak cari bagi daddyG pakai. Bila cakap macam tu dengan daddyG, daddyG gelakkan mommy. 


Agak-agak kalau mommy irra pakai tudung macam Yuhanis, comel tak? Comel tak? Hahahaa

Jom nak layan episod akhir Drama Hati Perempuan. Apakah kesudahannya?

19 comments:

  1. since yuhanis pakai tudung satin ramai yg berminat nak pakai tudung mcm tu
    mmg cantik tudung tu
    klo muka yumida mungkin jadi bulat..kikiki

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. akhirnya terpaksa berpisah dgn KU RIL.. ;((

      Delete
  3. memang jadi trend pakai tudung bawal satin ni..semua nak jadi Yuhanis gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pkai bukan sebab dia. saya berminat dengan tudung ni sebab dia senang nak bentuk

      Delete
    2. amy J, ade iras2 Yuhanis r..nk sign boleh?

      Delete
  4. dah abess ekk cite ni.. tak tengok lak final episodenya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah habis dah pun. x pernah layan langsung... tgk pelakon macam best

      Delete
  5. layan gak sampai habis ye mommy haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhikhik..yg geram tu yg makin nk tgk kn mommy irra.. :-b

      Delete
  6. Dah habis citer ni. Geram geram tu dah boleh hilang, hihi.

    ReplyDelete
  7. ramai mcm tu... menyampah2 pun tengok juga tiap2 petang.. hehehehehe... :p

    *baru tahu penulis novel ni pakai nama akak... *perasan*.. lalalala..*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha ye ke kak ain? apa nama penuh novelis tu? dramatic uniq ke? hehehehehe

      Delete
    2. wah, fofular r kak ain pasni.. nak sign.. :-d

      Delete
  8. dah habis pun drama nie..tudung yuhanis sedang hot dipasaran..ngee

    ReplyDelete
  9. Assalam irra,
    he3
    oooohooiiii
    wajib hokeyh hubby pujuk wifey ampai tak merajuk gitew

    ReplyDelete
  10. hahaha..maknenya lakonan Yuhanis ni menjadi.. (h)

    ReplyDelete