Fridge Magnet Saiful Nang untuk Top 3 Komentator Mei


Salam, mommy rasa nak bagi reward dekat pengunjung setia irrayyan.com


Gambar-gambar dalam fridge magnet ni di ambil oleh Saiful Nang.


Nak tak? Nak tak? Jom komen banyak-banyak ^_^

86 comments:

  1. Ohhh sangat suka dengan gambar2 Saiful Nang.... alahai nak komen banyak2 tu tak menyempat... lama tak singgah merepek kat page mommy :)

    ReplyDelete
  2. Harus lah nak.....apekah Irrayan.com bkl di serang lepas ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya...seraaaaaannnnngggggggg......!! hahahahaa... :)

      Delete
    2. Nantikan serangan cn ye...weee

      Delete
    3. Serang kak ain..... Ehh silap seranggggg

      Delete
  3. nice... tenangnya tengok kaabah madinah nie (k)...

    ReplyDelete
  4. Nak FM gambar Anis dengan adam satuuu....:)

    ReplyDelete
  5. nak FM....!! nak FM...!! nak FM.....!! :)

    ReplyDelete
  6. wah bestnyaaaaa! x pernah lg dapat FM Mekah. kena kejar ni. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak kejar Amy lah.... sambil semput2 ni...

      Delete
    2. tu lahhhh Amy nnt klu dapat hadiahkan kat Bonde eh

      Delete
  7. Replies
    1. anizz... mohon undur diri....!! :p

      Delete
    2. anizz... mohon undur diri....!! :p

      Delete
    3. he he he siapa lah yg bertudah dan Top tu yea

      Delete
  8. lama tak bom sini.. nantikannnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. anizz... mohon undur diri....!! :p

      Delete
    2. Seranggggggg kak ain.... Ehh serang komen

      Delete
    3. anizz... mohon undur diri....!! :p

      Delete
    4. Ain asyik suruh undur diri, Arz nak serang jer hi hi hi

      Delete
  9. Wah cantik FM mekah lom ada koleksi ni... kalau dapat simpan sebaik mungkin

    ReplyDelete
  10. Dah ada satu jadi rasa macam nak satu lagi

    ReplyDelete
  11. ;-( ... hanya mampu tengok je...

    ReplyDelete
  12. nak jugak.... tapi, mcm x berjaya aje ha ha ha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Milik siapakah FM ini...."
      nyanyi dalam rentak lagu surdirman
      "Milik siapakh gadis ini"

      Delete
  13. kak eny pun suka kumpul fridge magnet jugak!

    ReplyDelete