Day 33 - Baby Amal balik rumah Klang


Hari ni hari amal ke 33. Mommy Adam Anis dan Amal nak balik rumah kami. Terima kasih tok jaga amal 33 hari. Eh tolak 4 hari kat hospital. Hehehe


Tenangnya melihat anak-anak tidur lena. 


Macam mana mommy duduk tiga beranak dalam kereta? Hahaha ada la kan.. Pandai-pandai la nak hidup asal tak sakit badan dalam perjalanan Kedah ke Selangor lebih kurang 5 jam.


Boring-boring pulak mommy ambil gambar anak-anak. Tukar baju Amal dan pakaikan headband yang besar tu. Hehehe besar pon comel..


Nangis pon comel..


Baik la abang dan kakak. Jadi co-pilot daddy. 


Kami sampai rumah. Malam tu makan bekalan yang emak berikan. Ada sup daging dan ikan masak lada. 


Alhamdulillah, malam pertama kami sekeluarga tanpa tok yang OK.


Gambar kat atas ni gambar Anis Insyirah hari ke 33. Masih di rumah tok. Kali ni je mommy balik awal. 

Sekian cerita Amal hari ke 33.

8 comments:

  1. cantik menarik headband baby Amal,
    k.sue pon kalu balik dari kedah ke sini mesti dapat bekal nasi lauk sesiap..heee

    ReplyDelete
  2. hehehehehee... nape dgn Anis tu.. buat corak kat badan ke....?
    kesiaaannnnn... mommy buli ye... :p

    ReplyDelete
  3. geramnya tgk baby amal... tak sabarnk tgk uzair bambam mcm amal... :)

    ReplyDelete
  4. mmuahhh..bambam..nangis comell mata comel.alaaa..semuaa comell

    ReplyDelete
  5. Assalam irra,
    siam amal kena dera yer he3
    sakan nganga nangeh he3

    ReplyDelete