Anak kucing muncul dah


Setelah berhari, ibu kucing bawa semula anak-anak dia ke rumah. Tak tahu la kat mana ibu kucing ni sorokkan anak-anak dia sebelum ni.

๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰entri pasal anak kucing sebelum ni http://www.irrayya.com/2015/03/bermain-dengan-anak-kucing-comel.html


Anak kucing ni dah besar dan garang.


Ini anak yang kali ke berapa tak tahu. Kuat sungguh ibu kucing tu. Dah tua-tua pon kuat lagi beranak nak beranak :P


11 comments:

  1. comel pulak tengok anak kucing ni kan

    ReplyDelete
  2. Dah muncul dahhh..Comelnyerr..Alamak garang larikkkk takut laaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. banyaknya kucing.. kalau kat umah mertua, dia suka masuk dalam almari laci plastik.. duduk dalam tuh ngan anak-anak dia..

    ReplyDelete
  4. meoww
    iena suka kucing warna kuning :)

    ReplyDelete
  5. irra, ibu kucing tu terpaksa rela beranak tu hehe :)

    ReplyDelete
  6. kak irra...samelah kucing dekat rumah kita dulu pon, dah tua still mampu beranak lgi....yang ibu nya mengandung sama dengan anak nya...pastu lepas bersalin, yang ibu tuh sakit tua kot.... anak dia yang susukan adik2 nya.... cucut cicit dia ade lagi dekat rumah kita...dah lebih 10 tahun dah legacy femli kucing kita tuh.... hahahahahah

    ReplyDelete
  7. garang mukenye..nampak nakal..hihi..takuttt

    ReplyDelete
  8. Aww comelnya anak kucing ni!

    http://www.theisabellee.com

    ReplyDelete