Tua tak tengok dah MLM - MaharajaLawakMega


Seingat mommy la, tahun lepas mommy dok google jugak la MLM Maharaja Lawak Mega. Channel TV rancangan MLM tak langgan. Maka gigih la google.

Tahun ini mommy sekali pon tak tengok MLM. Tak ada perasaan nak tengok langsung lah. Dah tua kah aku? Hahaha

So mommy buat apa kalau tak tengok TV? 

Berehat selagi ada masa nak berehat. Itu pon anak-anak akan panggil sekejap-sekejap. 

Itu pon tak sempat nak berehat. Penat bergabung tenaga dengan baby ketiga ni. Hoih camano nak beranak lagi ni. Hihihi


Belanja gambar mommy je la.. Jangan bosan nengok eh



9 comments:

  1. tak tengok jugak semalam. hahaha

    ReplyDelete
  2. pembawakan baby kot mommy irra..tak suka lelawak..serius agaknya nt ..wallhualam..jgn la amik serius plak apa yg pcl cakap ni..saja jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kot...tp sekarang ni mmg irra dh xrasa nak tgk tv..sehari 1 jam kul7 tu je...hehe

      Delete
  3. chill.. xtua lagi..matang je..hihi..peacee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa mcm dh tua sbb badan xkuat..ahaahaha

      Delete
  4. boleh tgok skali skala... hilang gak stressssss

    ReplyDelete