Kelambu moden


Rasanya semua dah maklum mommy pengguna tegar kelambu moden. 

Tak tahu lagi? Mommy guna kelambu selepas Adam Rayyan lahir. Sekarang umur Adam Rayyan 3 tahun 5 bulan 17 hari. 

Emak mana suka nyamuk ciom anaknya. Nampak bintik-bintik merah kesan gigitan nyamuk tu, berangin satu badan.

Terima kasih la kepada mereka yang mencipta kelambu moden ni. Banyak sangat membantu mommy irra.

Mommy bukan setakat guna sahaja, mommy siap jual lagi. Tengok cik kak ni dok mengira stok kelambu yang tinggal.


Mommy hanya jual kelambu moden saiz King dua pintu. 


Ini dh siap bungkus untuk pos kepada customer. 


Seeloknya ada satu kelambu moden ni. Kalau balik kampung tu memang wajib la ada kelambu moden. Nyamuk cukup suka anak-anak mommy ni. Mata mommy pon haishhh geram la tengok nyamuk dok buat cubaan menciom kulit mulus anak-anak mommy.


So far mommy jual kelambu moden sahaja. Mungkin lepas ni boleh berjinak-jinak dengan bisnes lain. Haha kalau sempat. Nak urus hero dan heroin pon dah tak menyempat mommy nak rehat. Belum masuk heroin seorang lagi bulan depan. Hehe

Kalau korang nak dapatkan kelambu boleh whatsapp mommy k. Mommy Irra: 0133560192

4 comments:

  1. nanti ada anak nani beli. hehehehe :P

    ReplyDelete
  2. Jom dapatkan segera kelambu moden dari mummy irra..

    ReplyDelete
  3. kena dapatkan satu ni..senang nak bawak :)

    ReplyDelete
  4. sape mau beli...beli kat mommy irra.. :D

    ReplyDelete