Breakfast Gardenia Nutella Hersley Weetameal


Breakfast hari ini.

Roti Gardenia


Dalam banyak-banyak jenis roti, Gardenia je paling sihat di makan. Nak lagi sihat, buat sendiri. Hehe tapi guna bahan yang sihat jugak la.

Gardenia kosong

Roti sapu Nutella


Nutella sekali sekala makan tak pe. Hehe. Mommy makan roti sapu nutella.

Roti gardenia sapu Nutella

Gardenia bersama Aiskrim Hersley


Aiskrim paling cepat bagi kesan merah ke atas kulit Anis Insyirah. Pagi tadi Adam Rayyan makan ni. Anis Insyirah tak bangun lagi.

Roti Gardenia kosong bersama aiskrim Hersley

Biskut Jacobs Weetameal cicah air


Biskut Jacobs weetameal adalah paling sihat untuk di makan sebab ada HVO(hydrogened vegetable oil) 0.01%. Anis Insyirah breakfast ini.

Biskut Jacobs weetameal

Mommy makan yang segera jela. Maaf tak berdaya nak masak-masak. Tunggu kita balik rumah tok. Mesti tok bagi makan sedap-sedap. Hehehe


Teh O gula organik


Air teh lipton dan gula organik.

Teh o gula organik

14 comments:

  1. first time tau kewujudan gula organik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite pon first time bace..before ni tak tau pon..

      Delete
  2. pcl pg minum teh o kosong...pastu titik stevia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PCL jage kesihatan..patut pon awet mude..

      Delete
  3. Replies
    1. hihi.. dh agak msti bro ezwan komen ni..huhu.. :P peminat tegar katenyeee

      Delete
    2. ooo bru tau ewan nye favourite makanan.. (h)

      Delete
  4. Roti gardenia ambik yg wholemeal lg baik dr yg plain putih ni rasanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu sis Suhaila..yg wholemeal lg byk khasiatnya.. :)

      Delete
  5. roti gardenia ni makan kosong pon sodap..klu letak nutella bertriple2 sdapnya..

    ReplyDelete
  6. Bagus la irra amalkan makanan sihat nie. Banyak makanan kat luar tu yang tak bagus kan.
    Ramai orang tak tahu sebab kesannya tak nampak dalam jangka pendek...
    Harus tukar nie...

    Harus support roti org melayu. hehe

    ReplyDelete