Beras Rebus BOMBEI Sedap!


Mommy sakan promote Beras Rebus Bombei sedap. Yaa sedap.. Bukan omongan kosong. Bukan saja-saja nak promote. Mommy nak semua orang amalkan pemakanan yang sihat. Dapat khasiat beras yang optimum. 

Beras rebus BOMBEI

Ini antara rakan blogger yang dah try makan beras rebus. Blogger sue. 


Ini pon antara mereka baru tahu kadar penyerapan beras rebus 11x lebih baik daripada beras perang. Selama ni encik ni makan beras perang. 


Alhamdulillah, lega rasa dapat memberi info tentang makanan sihat buat semua. 


Ada juga yang tak tahu beras perang perlu di rendam semalaman. Tujuannya nak buang enzim yang akan menghalang penyerapan mineral. 

Beras rebus vs beras perang vs beras putih

Bagi yang masih belum mencuba beras rebus, boleh la mencuba sekarang. Jangan tunggu sakit baru nak cuba. Sebab tu orang panggil beras rebus untuk orang sakit je. Mana boleh macam tu. Masa belum sakit ni la kita kena jaga kesihatan. 

Tambahan sakit zaman sekarang tak tunjuk simptom dah. Tau-tau dah kronik. Taknak la macam tu. Kita kena kuatkan sistem pertahanan badan dengan pemakanan yang sihat dan amalan pemakanan sunnah.

8 comments:

  1. bila lah dapat rasa beras ni. hehehe ^^

    ReplyDelete
  2. Betul irra. Kesihatan harus dijaga dari awal. Masa sakit kalo nak ubah semua dah terlambat..

    ReplyDelete
  3. Susah jugak ye nak dptkan beras ni kat area uma min yg kat joho ni

    ReplyDelete
  4. Susah nak dpt beras ni kat area tmpat mimin ni

    ReplyDelete