Abang puji adik comel


Lepas mandi tadi mommy pakaikan Anis Insyirah baju macam dalam gambar di bawah.


Adam Rayyan kata "Comelnya!".

Kalau sebelum ni hanya akan dengar perkataan seperti tingginya, besarnya, cantiknya, gelapnya.


Dah besar anak mommy. 3 tahun 5 bulan 10 hari. 

Dia dah pandai susun ayat bila bercakap.

18 comments:

  1. hihi..comelnyeee...aunty anis pon nak kate gitu gak la.. (k)

    ReplyDelete
  2. wahh adam rayyan dah pandai puji adik. hehe ^^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Eheee comel...kerap dok puji adik comel

      Delete
  4. Wah dah pandai memuji dah sekarang ni..Alolololo sweetnyer Anis insyirah..tomey tomey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu dia puji mommy pulak..muahahaaa

      Delete
  5. memey comey pun...pandai abang kan :)

    ReplyDelete
  6. kalau mommy dia rajin cakap ngn anak..semestinya lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehee...pestime dengar...teruja mommynya

      Delete
  7. Replies
    1. Bila budak yg puji. Memang comel sgt lah kan..eheee

      Delete
  8. kalau la adik tu bleh dgr kan.
    yes, semakin besar semakin pandai in shaa Allah.
    sedap telinga kita mendgr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adik boleh dengar. Tapi xtau la faham ke tidak...

      Delete