Sedap ke nutella? Hazelnut spread with cocoa


Sedap ke nutella?

Penggemar coklat dan hazelnut macam mommy pasti akan jawab "sedap!"


Sapu nutella pada roti gardenia. Nyumnyumnyum..


Atau makan begitu sahaja! Hahahahaaa 


Ibu mengandung jangan makan saja okey. Manis-manis tak boleh makan banyak. Lepas makan, sila minum air masak banyak-banyak. 


Mommy, Adam Rayyan dan Anis Insyirah breakfast ini tadi :D

10 comments:

  1. Fuh!! Sedap! Sedap! Sedap! Terliur pulak tengok gambar ni. Hmm

    ReplyDelete
  2. nutella memang sedap. nani pun sukaaa :D

    ReplyDelete
  3. Sedap nutella tu... tapi tak kena dengan tekak saya lah... saya suka makan roti ngan sambal... hahahaha pelik kan... gitu lah lidah belacan

    salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh sedap jugak roti dengan sambal..huhu..

      Delete
  4. Nutella, sapu kat roti, makan sambil drive kete dlm jem pon layan ni

    ReplyDelete
  5. buat roti nutella goreng la..sedap tau..macam buat eskrem goreng tu la..

    ReplyDelete
  6. aduhh sedapnye... nie yg nak pi beli nie..huhu

    ReplyDelete