Peeled Coconut | Air Kelapa Muda


Semalam mommy makan malam di rumah Pakcik di Taman Pulai Indah, JB.

Mommy tertarik dengan satu jenis minuman feveret mommy ni. Ini kali pertama mommy tengok Air Kelapa Muda yang sudah di kupas.


Nak minum hanya cucuk straw. Dan sedut jela seperti biasa.


Macam mana mereka buat isi buah kelapa elok je? 


Siapa nak mencuba boleh dapatkan Peeled Coconut a.k.a Air Kelapa Muda sebegini boleh cari di Jusco JB. 


7 comments:

  1. Sha pernah tengok video dia buat... guna pisau ukir buat kalau tak silap... cermat je... hihi

    ReplyDelete
  2. Air kelapa bagus minum utk detox darah.

    ReplyDelete
  3. first time jugak nani tengok. heee :D

    ReplyDelete
  4. aku rasa kat jusco lain pun ada,, nk try la cari nnti..

    ReplyDelete
  5. air kelapa termasuk ker tuk diet alkali...ummul mmg suka air kelapa...mse mengandung ank yg second hari2 minum...alhamdulilah dia bebas enzema..sbb air kelaps ke irra

    ReplyDelete
  6. sedapnyeee..favourite ummul..bagus juga ya utk enzema

    ReplyDelete