Mommy nak cangkul


Sejak semalam lagi dalam kepala otak ni nak suruh daddy beli cangkul. Tapi lupa nak bagitau. So bagitau kat sini lah. Hehe


Amboi tiba-tiba nak cangkul kenapa? Kuat sangat nak menyangkul ke?


Alkisah tengok kawasan belakang rumah mommy. Lalang dah tumbuh pucuk. 


Selepas ditebas dengan mesin rumput, lalang tu macam dah mati bila kena matahari. 

Dua hari lepas hujan pula membasahi. Semalam mommy tengok pucuk baru muncul. 

Hah sudah. Takkan nak biar lalang tu subur lagi?

4 comments:

  1. larat ke mommy nak menyangkul tuu.

    ReplyDelete
  2. Biar hubby je buat. Kang nnt terseliuh urat lg susah ^^

    ReplyDelete
  3. ni minta beli cangkul ni,nk mencangkul sendiri ke?jangan,jangan..hehe..

    ReplyDelete