Luka sikit, mengada lebih


Anak teruna seorang ni buat lawak malam hari. 

Alkisah dia nak buka tin biskut jacobs weetameal. Biasa tin biskut kan dia letak penutup aluminium supaya kedap udara.

Mommy dah pesan buka elok-elok. Luka nanti.

Dia excited nak buat sendiri. So mommy pon bagi jela. 

Lepas dah siap semua. Adam Rayyan tiba-tiba datang dekat mommy daddy nangis-nangis tunjuk tangan dia berdarah.

Padahal darah dah kering. Hahahaaa

"Sakit...sakit..."


Aik, tadi kena tu tak sakit ke? Awak ni penakut darah ni?? Hahahahaa


Terus tidur lepas sapu ubat. Hahaha selamat la tidur awal.

Anak bertuah ni menurun daddyG ka? :P

9 comments:

  1. dia rasa pedih la tuh.. macam2 kan bebudak nih..

    ReplyDelete
  2. anak Acik pun camtu...sakit sikit je tapi lama sangat mengaduhnya

    ReplyDelete
  3. Alololo shian abg adam..terkejut kot tgk darah tu.

    ReplyDelete
  4. sikit sangat lukanya tuu. heheheh.

    ReplyDelete
  5. salam.. jom join segmen saya :)
    http://eatmakeread.blogspot.com/2015/01/giveaway-lepas-exam.html

    ReplyDelete
  6. Huhuuuu biasalah tu budak kan. Nak minta mummynnya cayang cayang lettew..hahaha

    ReplyDelete
  7. Hehehe kalau Akif kan kena sikit camni pon meraung jugak Irra kalau byk lagi laaaa ..Huhuhu ..Alahai sian Adam Rayyan..Moga luka cpt baik tau sayang ..

    ReplyDelete
  8. Pedih jugak lettew kalau luka... sian adam encem....

    ReplyDelete