Legoland syurga mainan kanak-kanak


Ini hanya merupakan kawasan sekitar Lobi Hotel Legoland Malaysia. Anak-anak bebas bermain sepuas hati.


Anis Insyirah kalau ada kat sini, dia memang tak peduli mommy daddy dah. 


Mereka dalam dunia mereka sendiri. Macam bukan baby dah. Pergi sana sini.


Adam Rayyan pon nak cuba semua benda yang ada di sini. Semua nampak sangat menarik.


Pelbagai jenis LEGO ada di sini. Sebenarnya bukan anak-anak yang seronok bermain lego. Ada emak dan bapak budak pon leka bermain lego. Hehehe


Tak rugi jika menginap di sini. Lego ada di merata-rata hinggakan tak puas hanya berada satu malam di sini. 


Rasa macam taknak balik!!! Miss u LEGOLAND!!! Terima kasih Legoland Malaysia!!

5 comments:

  1. memang puas main kat lobi tu je hehe. Bukan takat budak-budak ..ngan mak dan bapak budak pun boleh khusyuk layan lego kat situ kan. Macam-macam boleh buat!

    ReplyDelete
  2. seronoknya main lego. tak pandang kiri kanan dah. :D

    ReplyDelete
  3. wah wah wah, seronoknya...he he he...

    ReplyDelete
  4. naaaaak pegi tapi jaaaaauhnye lahai ke johor nun T.T

    ReplyDelete
  5. hope oneday akak blh sampai ke sana dgn anak2

    ReplyDelete