Laksa menu wajib kenduri


Laksa ni feveret abah. Laksa merupakan menu wajib kat majlis perkahwinan keluarga kami. 


Selain laksa ada juga mihun sup dan bubur kacang. Tapi mommy nak cakap pasal laksa je. Mommy pon hantu laksa macam abah. Hahaha


Hari kenduri makan laksa. 


Dah petang, baru makan nasi. Malam sebelum tidur makan laksa sekali lagi. Hihi i love laksa.

7 comments:

  1. Orang utara memang hantu laksa... hanya pcl ja kurang sikit. Kenduri adik pcl kawen tu hari nak buat jugak laksa tapi tak jadi sebab dah selalu org buat, kami buat mee rebus pulak...

    ReplyDelete
  2. dapnyee.. dulu anis xbrape suke laksa.. skrg dh boleh mkn dh..hihi

    ReplyDelete
  3. sedapnya laksaaaa. malam ni kami nak pi caqi kat pasaq malam hihi

    ReplyDelete
  4. alamak..terliur dah ni..akak paling suka kalau kuah laksa tu pekat dan terasa isi ikannya...hirup mcm tu jer..

    ReplyDelete
  5. laksa asam... sha suka laksa beras yang dibuat sendiri... Ya Allah sedapnya...

    ReplyDelete