Homemade Muffin Chocolate untuk Anak


Sebab anak-anak suka sangat makan roti twiggies coklat. Maka mommy pon rajin membaking. Guna pemanggang ajaib sahaja.


Mommy pulun la susun chocolate chips. Padahal tak perlu nak susun bagai pon. Tak nampak rupa pon setelah siap


Saja lah kan. Nama pon terlajak rajin(sebut macam terlajak laris). Comey la gambar kat atas tu. He he he


Dah siap bakar 10 minit dengan api yang perlahan. 


Nak p bagi sikit kat kawan Adam Rayyan. Harap mereka suka lah. 

6 comments:

  1. I is laparrrr dan jelly...nak rasa air tangan irra.... huwaaa....

    ReplyDelete
  2. pos sini skit. sedapnya. pemanggang ajaib pun boleh baking ka

    ReplyDelete
  3. bagus lah pemanggang ajaib ni boleh baking jugak...rugi ritu ada sale tapi x beli

    ReplyDelete