Hershey's Chocolate Chip


Mommy beli Hershey's Chocolate Chip nak masukkan dalam apam coklat. Dapat la rasa coklat berganda nanti. Tapi mereka sudah merasmikan. 


Toblerone tak ada, chocolate chip pon jadi la! Huhuhu


Entah berapa kali dok makan chocolate chip ni, akhirnya mommy berjaya sorokkan sehingga tidak ditemui oleh Adam Rayyan lagi.

10 comments:

  1. Budak2 mmg suka mkn coklat cip..bila wana buat mufin..anak2 buah wana selalu selalu siap coklat cip dlm mulut dorang..hehe

    ReplyDelete
  2. syoknya jadi anak mommy ira.... asyik makan coklat... huwaaaa nak gak !

    ReplyDelete
  3. wahh bile tu nak buat apam coklat?hihi

    ReplyDelete
  4. biasalah kan, bebudak memang macam tu, laju jer kalau nampak benda sedap depan mata..

    ReplyDelete
  5. kalau dapat ni akak makan sorang2..sorok dari anak-anak akak..hahahaha jahatkan akak kekekeke. xderlah sampai mcm tu..skrg kalau dapat gift coklat mcm tu mesti simpan bawa balik bg anak2..coklat sedap dan mahal..

    ReplyDelete
  6. Coklat memang syok makan....
    Cik puteri pantang tengok aiskrim

    ReplyDelete
  7. suka benar si Adam ni ye..dgn coklat tu

    ReplyDelete