Wordless Wednesday Anak Kecil Tidak Mengerti Apa-apa



Adam Rayyan pakai je selipar ni tanpa ambil kisah keadaan selipar nya. Tak ambil kisah atau belum reti mengambil kisah.

Macam mommy dan daddy, kita guna selagi masih elok. 

"Daddy, beli la selipar baru kat Adam Rayyan tu. Dah tak rupa selipar pon. Tak leh bezakan mana kanan mana kiri dah".

Esok besar pon kena macam ni ye Adam Rayyan. Guna selagi elok. 


6 comments:

  1. hihih.. takpe, asal boleh pakai..

    ReplyDelete
  2. Selipar oh selipar...sayang nak buang selagi tak putus..

    ReplyDelete
  3. Selagi boleh guna kita guna je dulu.

    ReplyDelete
  4. baiknya adam.. xde minta bukan2.. mommynye yg risau..hihi...

    ReplyDelete
  5. budak2 tecik belum lagi pandai memilih dan meminta...

    ReplyDelete