Tak padan dengan kecil anak ni


Tak padan dengan kecil budak ni
Budak ni la siapa lagi
Anis Insyirah nama diberi
Petang hari nak berlari
Sampai jatuh luka di kaki
Alaaa luka sikit je ni
Kemudian sambung berlari
Diam bila dapat air soya dan coki coki
Ha ha ha jiran yang baik hati bagi
Rezeki la budak yang tak boleh makan merapu ni
Tapi makan jugak le dah orang bagi
Bagi adik makan sikit2 je yang lebih2 mommy
Terima kasih jiran kami
Esok ada masa kita jumpa lagi
Nak magrib dah ni
Jom kita masuk mandi
Tata tutu titi

8 comments:

  1. Replies
    1. Minum sikit je. Semua org minum, dia pon nak jugak.

      Delete
  2. Nasib baik sikit je luka Anis Insyirah tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nangis sebab tak pernah jatuh sampai calar, tak pakai seluar panjang.

      Delete
  3. Kesian pula tengok budak kecil menngis sebab sakit jatuh.
    Tapi zaman sekarang ni orang langsung tak ada nilai perikemanusiaan mendera kanak-kanak

    ReplyDelete