Susulan minyak hitam bocor


Manusia meningkat usia. Kereta pon hari demi hari semakin tua. Masalah minyak hitam bocor hari tu belum diselesaikan lagi. Bila nak selesaikan? Jawapan ada pada daddyG. Selamatkanlah keretaku!

Kasihanilah keretaku.


Apa masalah? Ada yang pernah berpengalaman sebegini?

10 comments:

  1. Lepas servis pcl pernah kena leaking mcm ni, rupanya gasket tu hari pomen tak ganti baru. Kena pi workshop tukar gasket baru ...Settled

    ReplyDelete
    Replies
    1. daddyG bila nak bawak p workshop xtau.

      Delete
  2. X dpt nk tlg sbb tak arif sgt bab2 kereta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pon xtahu. tapi risau la kete tu

      Delete
  3. alahai kesian kak ira.. dulu moto ayah anis pon cmnie.. selalu minyak hitam bocor.. kena tukar ape ntah baru boleh.. kerap kena jugak dulu.. harap2 dapat settle cepat kak ira .. kesian akak n daddyG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. daddyG cool je dik oi...kita yg risau lebih

      Delete
  4. sis JM pernah alami kes minyak hitam bocor ni costlya lah jgk..berapa tahun dh usia kereta ni irra

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak masuk 5. kete akak 12tahun kan. lagi lama

      Delete
  5. kereta zauj akak pun pernah kena macam ni..tp tak ingat dia buat macam mana..mmg kos tinggi sikit nak service kereta lama ni..

    ReplyDelete