Pengiklanan Percuma


Mommy irra sedang menjalankan promosi pengiklanan secara percuma selama seminggu. Kalau korang perasan tiap kali buka blog mommy ni ada iklan kotak segi empat sama keluar dulu kan. Haa kat situ lah iklan-iklan dipamerkan.


Semestinya iklan akan diletakkan di atas sekali. So tiap kali reader blog ni buka je blog mommy akan nampak iklan dulu. 


So apa lagi? Promosi ini adalah bergantung kepada kekosongan ruang iklan. 

Sekiranya korang berminat nak beriklan di blog mommy, boleh meluahkan hasrat hati anda dengan menghantarkan email kepada iklan@irrayyan.com 

9 comments:

  1. wahh..dah ada ruang iklan dahh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dah ada..hehehe baru ja nak promote :)

      Delete
  2. kalau xd buat bisness tapi nak iklan juga boleh ker? heheheh

    ReplyDelete
  3. Nak tumpang iklan boleh heheheee

    ReplyDelete
  4. wah.. boleh kita bincang harganya berapa.. hihi

    ReplyDelete