Air mata berdarah!


Ya الله! Terkejut mommy tengok air mata Anis Insyirah berdarah. Adik gatal yang amat. Digarunya sampai luka. 


Dia garu non-stop. Mommy mandikan. Kemudian bedung tangan dia. Mengamuk-ngamuk Anis Insyirah kegatalan.


Sampai tertidur. Semoga adik bangun jap lagi dah tak gatal.

Hari tu dah pernah makan aiskrim yang sama. Tak ada gatal pula. Tadi pon makan aiskrim sikit je.

Malam tadi makan biskut, okey ja. Hurmmm apa punca gatal pon tak tahu! 

23 comments:

  1. ada alergik ya.. kesiannya dia..kalau dh gatal mmg susah nak kawal tangan dr garu..bahaya tu kat dkat2 mata..harap cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar irra, kesiannya Farah tengok Anis... Bergenang air mata...Ya Allah, sembuhkanlah Anis dari segala penyakit...

    ReplyDelete
  3. Ishh sian Anis, tentu pedih ni. Tak tahan dah tu maka digaru sampai berdarah. Moga Anis cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  4. Dahlia pernah kena sakit mata..air mata dia bercampur darah..sebab ada pembuluh darah dlm mata luka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelopak mata dia kena kuku tu yg luka

      Delete
  5. Replies
    1. tu dia nangis. keluar la air mata berdarah

      Delete
  6. ish..takutnye tgk.semoga xde yg pelik2 berlaku....perlu bwk doc x tu?

    ReplyDelete
  7. kesiannya kak, bwk la jmpe doc kalau still same ok. get well soon baby

    ReplyDelete
  8. Stress atau sbb cuaca x menentu kot..

    ReplyDelete
  9. ala.. kesiannya.. ok tak mata dia sekarang? dah pergi check up kat klinik ke belum?

    ReplyDelete
  10. Irra, anis bf lg kan.. mommy dia ada makan benda gatal ke.. seafood ke??

    ReplyDelete
  11. Alahai kesiannya....allergic ke dia..

    ReplyDelete
  12. aduhh..anis tgk pon mate pedih.. kesian bby...

    ReplyDelete
  13. kesiannya insyirah.....mesti sakit

    ReplyDelete
  14. Alahai kesiannya Anis...mesti dah gatal sangat tu garu sampai berdarah...get well soon baby..

    ReplyDelete
  15. kesian anis :( terasa jugak kesakitan anis walaupun sha mengalami sakit yang berbeza..... sabar syg, get well soon :(

    ReplyDelete
  16. semoga cepat sembuh dari kegatalan ekzema

    ReplyDelete
  17. sensitif jugak anis ni ye..perlu mkn yg berkhasiat..jgn salah mkn...sian dia

    ReplyDelete
  18. aduhai..xsmpai hati tgk..lg berat enzema anis nih dr anak ummul.

    ReplyDelete