Sepetang di Luar Rumah | 10 hari lagi

Ada lebih kurang 10 hari lagi. So petang ni mommy rajin bawa anak-anak menghabiskan masa di luar rumah. Sementara tunggu daddyG balik.  


Budak baru dapat kaki. Seronok berjalan sana sini. Memang enjoy habis!


Rasa macam sekejap je anak dah besar. Hik! Padahal masa Anis Insyirah flare up ekzema, ya Allah rasa nak habis dari satu hari ke satu hari tu Tuhan ja tahu. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.


Mommy duduk cangkung nak ambil gambar dia, dia pon sama naik cangkung jugak. 


Comelness Adam Rayyan dan Anis Insyirah.


Abang dan Kakak. 


Smile ^____^


Abang berkawan baik-baik dengan adik ye. Jaga adik baik-baik. 







10 comments:

  1. baiknye dua beradik nie.. comelll... :)

    ReplyDelete
  2. hehe comel je anak2 ni kn...nak tiru je kejenya hehe

    ReplyDelete
  3. Comelnye adik...ekzrma dia nmpk dah ok kn skrg..

    ReplyDelete
  4. Tgok gaya abg..he will protect his sister...percaya la..

    ReplyDelete
  5. Ena geram tengok anak kak irra ni, terutama bahagian bibir.. aauummm..

    ReplyDelete