Pindah Randah

Keadaan asal sebelum dan sedang diangkut ke dalam lori. Lori sampai rumah sewa lama 10 pagi. 21/9/2014. Hari ni lah. 




Semua dah settle angkut masuk lori. Sempat lagi mereka senyum bila aku nak ambil gambar. 


Selepas ambil gambar ni, aku masuk ke dalam kereta. Eh aku pulak. Aku tu mommy irra lah. Al maklum lah kepenatan. 

DaddyG dapat call dari emak. Tok ayah meninggal dunia. انا لله وانا اليه راجعون .

What to do? Allahuakbar. Kepenatan yang teramat sangat dan dengan berita sedih. Aku ikut je apa kata suami. Settekan perkara yang sedang kami lakukan. Lori follow belakang menuju ke rumah sewa baru di?? Nanti mommy gtau eh.


Sesampainya di rumah sewa baru pula.



Banyak sungguh barang. Ini semua o course lah mommy irra buat sorang-sorang. Bab packaging mommy la kena handle. I'm a super mommy preggy!! LOL walaupon penat letih teramat sangat.


Pastu dugaan mendatang lagi. Apa pon belum siap. Dugaan apa pulak? Next entry ya. Update ni sementara berehat kepenatan. Mommy ada di rumah sewa lama. Ada lagi yang tak siap! T_T

7 comments:

  1. memang pun..kalau kerja packing2 ni kena kita yang buat..kalau tak nak mengemas nanti jenuh tercari2..yang nak ngemas nanti kita jugak..ye tak???heheh

    ReplyDelete
  2. banyaknyee barang.. penat nak mengemas nie.. huhu... salam takziah kak ira.. al fatihah..

    ReplyDelete
  3. wowww.. meh kita tolong akak.. hihihi :D

    ReplyDelete
  4. rumah baru tu rumah bawah atsu rumah bertingkat klau umah atas mmg penatlah sikit

    ReplyDelete
  5. Buat slow2 kak irraaaaa. Akak tu preggyy. ataupun upah je orang. hehe

    ReplyDelete