Mommy Blogger Menyepi Seketika

Salam semua. Hari ni khamis 18/9/2014. Mommy Irra sibuk mengemas untuk pindah masuk ke rumah sewa baru.


Ini baru sebahagian barang yang dah siap packing. Maknanya ada lagi separuh yang belum di kemas. Hai muat ke lori ni??

Mungkin lah mommy Irra akan menyepi seketika sebab penat nak urus hal pindah randah ni kan. Tapi mungkin mommy irra masih update entri macam biasa. Semua bergantung kepada keadaan. Harap semua baik-baik belaka lah. 

Hari Sabtu nak ambil kunci rumah sewa baru dan cuci rumah. Hari Ahad pindah barang. Hari ini dah Khamis. Maknanya mommy hanya ada hari ini dan esok untuk kemas dapur dan bilik sebelah. 

Banyaknya barang!!!!! Ini dah macam duduk 10 orang.. 

Bersabar dan bertabah lah mommy ya.. Selamat maju jaya mommy blogger !! 

10 comments:

  1. berkemas elok elok ya mommy irra.
    say tag mommy irra
    http://www.arzmoha.com/2014/09/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  2. I feel u irra...mmg penat sgt mengemas...smp sakit2 urat..smg dipermudahkn urusan irra berpindah rumah baru insyaallah.

    ReplyDelete
  3. mengemas memang letih, apapun,., sabar ye.. tentu ada kemanisan bila kita bersabar ni

    ReplyDelete
  4. selamat berpindah ke rumah baru...

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum...

    selamat mengemas dan selamat berpindah ke rumah sewa baru k...

    mselim3

    ReplyDelete
  6. ira, macam mana nak join cabaran 30hari tu ekh?

    ReplyDelete
  7. bertabahla mommy ira.. hati2 kemas ye.. :)

    ReplyDelete