Kasut Tertinggal Sebelah

Pagi ni mommy nak ada urusan ke Kajang. Awal-awal pagi bangun siapkan pakaian dan makanan anak-anak. Anak dalam perut pon kena layan juga. Kang meragam dan merajuk pula.

Pukul 8 bergerak dari rumah. Anis Insyirah dah terjaga semasa daddyG angkat ke kereta. Adam Rayyan sambung tidur sampai ke destinasi dituju.

Mommy melayan perut Anis Insyirah. Semestinya adik lapar. Bila kenyang perut baru la senang hati. 

Dah sampai ke destinasi. Mommy nak turun dan mencari kasut. ARGHHHHHH ADA SEBELAH JERRR!!!! Mana sebelah lagi ni? Huwaaaaaa sebelah lagi tertinggal masa kat rumah tadi la ni??!!$&@¥£€

Sedih sangat sebab bukan sekali jadi macam ni. Tolong la mommy oiii... 

Singgah kedai runcit melayang RM9.90 untuk selipar merah di bawah. 


Jangan la kasut yang baru beli tertinggal sebelah tu diambil orang. Harap balik nanti ada lagi.. T_T

8 comments:

  1. sabar jelah ye kak... heheh dua dua warna merah.. minat watna merah ye kak irra

    ReplyDelete
  2. adeh.. sabau je la .. ape kate buat spare dlm keta kasut lain..

    ReplyDelete
  3. alahai... betul2 menguji kesabaran... huhuhu nasib boleh beli kasut terus.

    ReplyDelete
  4. heheheeee tak tau nak ckp per dah...boleh pula tertinggal sebelah

    ReplyDelete
  5. wah dah macam cerita cinderella. tapi ini kes terlupa tak boleh la.

    Kat rumah aRz anjing selalu curi kasut pastu tinggalkan di tengah jalan. Apa boleh buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru nak komen cinderella sebenarnya...

      Delete
  6. Haha. Comel jee. Nasib baik ada sama color.

    ReplyDelete