Biar Rupa Tak Ada


Hahaha presentation failed! Tapi rasa umpphhh

Dan kami makan makanan berkhasiat :
  • Ikan siakap
  • Lada benggala/Capsicum merah
  • Lada benggala/Capsicum hijau
  • Lobak merah/Carrot
  • Tomato
  • Nenas/Pineapple
  • Cili kering


Bila nak ada pinggan bujur muatkan ikan siakap seekor ni? Hari tu jumpa pinggan bujur melamine tapi tak beli. Hurmmm.

Sejak bila mommy irra amik gambar tak center ni? Haha sian mommy pening gara-gara selsema tak baik lagi dan batuk kahak. Galak sangat minum ice blended. Hik! Terima lah balasan. 

Hari ni g pasar, teringin nak makan ikan siakap. Masak sendiri lagi puas hati makan. Jimat sepasal. Puas sangat. Rasa perut full sangat. Alhamdulillah

12 comments:

  1. sedapnye tgk mama irra masak.

    salam singgah dr sue/ sihatitunikmat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sedapnya KM tengok.. dahla tak makan lagi ni ira oi... haha

    ReplyDelete
  3. Presentation x penting..janji sodap dear...

    ReplyDelete
  4. rupa takde pon mesti sedap punye lah kan .

    ReplyDelete
  5. selalunye presentation fail la yg lagi sodap.. craving tgk ikan siakap nie..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Presentation x cantik x pe janji sedap! :-)

    ReplyDelete