Cenderamata dari Paris | Ben Ashaari

Masa kat rumah blogger Yana Ujang, Ben Ashaari bagi cenderamata dari Paris  kat geng #KelabBloggerBenAshaari termasuk mommy Irra lah. Keychain Effeil Tower dan Coklat Air Bus. Terima kasih ben! 

thank you aben!

Rakan-rakan blogger mesti tahu Ben Ashaari ada pergi Paris hari tu kan. Beliau ke Paris atas tiket blogger secara percuma dan segalanya ditanggung. Mommy Irra sebagai blogger baru melihat blogger Ben Ashaari sebagai idola. Tidak perlu merengek. Tapi diberi peluang yang sangat berharga. Beliau berbelog sejak tahun 2009. Mommy Irra baru masuk bulan ke empat. Baru nak belajar meniarap dalam dunia blog. Hehe semoga mommy Irra cekal dan tabah. Bukan senang tau nak menulis.

Eiffel Tower tuuu 


Ben Ashaari ke Paris bukan terbang makan angin, tapi menjadi wakil blogger Malaysia untuk bercerita mengenai Paris, melawat kilang AirBus dan bercerita mengenai Air Asia-X. Buat kerja (berbelog), sambil makan angin di luar negara. Best. Kita yang tengok ni pon rasa teruja sangat.

Ben Ashaari bersama blogger-blogger lain ke Paris

Selama berada dalam Kelab Blogger Ben Ashaari , banyak sangat ilmu berbelog yang mommy Irra pelajari. Tak dapat nak hadam habis. Pelan-pelan la nooo... Meniarap bagi terrer pastu belajar merangkak pulak. Kemudian bertatih dan berjalan. Apa-apa pon mommy Irra nak ucap berbanyak terima kasih kerana diterima menjadi sebahagian daripada #KelabBloggerBenAshaari . Terima kasih Ben Ashaari!

17 comments:

  1. yg hastag tu.. yg jadi ahli je ke kak ira boleh letak banner di blog... ramai blogger yg anis kenal ade letak hashtag tu...huhu

    ReplyDelete
  2. ben pun menjadi idola saya...ini membuktikan kewujudan blogger pun penting jugak kan.l..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogger bukan suatu pekerjaan yang tiada apa-apa makna.

      Delete
  3. blogger paling otai.... terbaik...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak mia buat segment url ni..

      Delete
  4. Bestnyaaa dapat ole ole dari Paris.. Wahhhhhhh!!!! Simpan elok2

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat sevenir. nk jugak.. hehe

    ReplyDelete
  6. bestnya dpt cenderamata dari Ben

    ReplyDelete
  7. Banyak peluang sebagai blogger ni kak. Kena pandai cari komuniti dan tak sombong. Insya Allah rezeki akan datang :)

    ReplyDelete
  8. wah.. dkna tak sempat jumpa korang kat rumah ujang hari tu

    ReplyDelete
  9. Bagaimana caranya nk jadi ahli kelab blogger ben ashari ni eh irra

    ReplyDelete
  10. wahhh seronoknya dapat keychain dari ben ashaari! :D

    ReplyDelete
  11. saya pon blogger baru nak meniarap jugak... hehehhe :D

    ReplyDelete
  12. Saya baru seminggu berblog.. Huhuhu.. Doakn Papaglamz istiqamah ye irrayyan.. Ade masa jom la melawat rmah buruk Papaglamz yer. Hihi

    ReplyDelete