Anak Jantan


Terlampau seronok bermain, Adam Rayyan terhentak meja. Auuchhh.. Bila tengok darah tu, mommy cuak jugak la sambil tersenyum..oh anak! 


Ni baru namanya anak jantan! Dia tak sakit sangat pon. Dia terkejut ja. Sebab next rumah kami beraya Adam Rayyan boleh main macam biasa. 



10 comments:

  1. Budak2 besar tu mmg x boleh duduk diam irra ada je nk panjat sana terjun sini klau xluka xder parut x nampaklah jantan nya heeee nasib baik jauh dari mata

    ReplyDelete
  2. biasala tu.. tengah lasak hihi... klu tak bengkak dahi mmg tak sah..

    ReplyDelete
  3. adoihh. berdarah tu. seriau jgk rasanya.

    ReplyDelete
  4. alahai.. sampai berdarah lagi ha. adik saya pun pernah terhantuk meja. tapi tu salah saya. huuuuu.. masa tu kecik lagi.

    ReplyDelete
  5. alahai... siannya... nsb baik tak kena mata... hero mmg la kena kuat kann...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuat aje die. berlari2 tak igt sakit..

      Delete
  6. dah nama pun ank laki kan...memg cenggini la

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...tapi si adik pon dh mengikut abang

      Delete
  7. aa.. kesiannya.. kalau kite dah nangis dah ni

    ReplyDelete