Takut Cat Tapi Mahu

Semalam mommy pergi rumah sedara kat Klang. Mereka ada bela kucing. Anak teruna mommy daddyG ni takut cat. Haha

Stress daddyG bila Ada Rayyan terjerit-jerit. Anis Insyirah pon moody jugak. Bila daddyG ajak balik, baru lah enjin Adam Rayyan panas. Nak main cat pulak.

Jom layan gambar Adam Rayyan dan cat. Nak tengok video boleh g kat instagram. 






Hari ni mommy bz dok prepare kad raya. Ada dekat 70 keping kad raya. Harap bersabar ya kawan-kawan.



18 comments:

  1. amboi rayyan..main cat2 plk yer ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. camana la nak bg dia xtakut cat? kesian..nampak cat je terjerit2 minta dukung

      Delete
  2. kalau berani , takut diramasnye kucing tu :D
    Anak saya..dikejarnye kucing tu ..

    ReplyDelete
  3. Hehe. Dah berani dah rayyan. Good boyyy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teringin sgt nak belai tapi takut..hihi

      Delete
  4. hensem hensem adam rayyan hensem <3

    ReplyDelete
  5. Wahh irra byk jgk tu cost antar ksd raya kepada feminat. Semoga murah rezeki yek

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok2 akak. hehe...lama sgt xbeli kad raya ni. sekali beli haaa ambik..hihi tapi best :P

      Delete
  6. Hehee.. teruja tp takut eh.. :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. asalnya dia suka kucing. tu dia nak jugak tu. hihi

      Delete
  7. Berbeza dengan cik akak faqihah. pantang tengok kucing nak pegang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kecik2 dia suka kucing. suka sgt sgt. tapi ada kisah dia takut cat tu. masa tu dia kat pintu rumah. kucing kejar tikus, si tikus masuk rumah. menjerit la dia. kami rasa sebab tu la. sejak kes tu dia takut cat.

      Delete
  8. hehehe mungkin sebab berbulu kot.. :p

    ReplyDelete
  9. ank ank sy dlu tkut skang nmpk.kucing diorg yg kjar kucing...kucing yg takut dkt ngan diorg

    ReplyDelete