Senarai Peserta Giveaway Ramadhan by irrayyan.com




Terima kasih yang tak terhingga buat rakan-rakan blogger yang join giveaway irrayyan.com. Sumbangan penyertaan anda sangat bermakna. Kalau ada giveaway/segmen/contest sila la join lagi. hehee. Semoga ukhuwah antara kita semakin rapat walau hanya di alam maya. 

Senarai penyertaan di bawah adalah sehingga 15/07/2014. Tarikh  akhir penyertaan adalah pada 23/07/2014. Kepada yang belum join masih ada masa. Jom meriahkan GA Pertama irrayyan.com
  1. Sebuah Coretan Kehidupan
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana banyak info bermanfaat yang boleh diperolehi terutama tentang eczema, pemakanan dan banyak lg info kesihatan.

  2. sYuhAdA sALLeH
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana suka membaca entri terbaru daripada irrayyan.com dan juga join giveaway yang dianjurkan di situ..

  3. Ibu Ainul N Alif
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana banyak ilmu2 yang berguna di kongsi bersama..lg pun..banyak jgk awak join ga yer..kadang2 ia jd rujukan ana jgk sharing is caring.....

  4. Mastura Aziz
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana blog ini ringan dan sekarang saya singgah sebab ada giveaway :) hehehe

  5. Corat Coret Pink Ummi
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana banyak informasi yang berguna dan yang saya tak tahu saya dapat tahu..Contoh macam entry Caj Pos Kad Ucapan Raya 2014 Adalah 50 sen Sahaja..Kalau tak kerana entry nih sampai sekarang saya fikir caj pos kad raya guna setem 60 sen...See nampak sangat tak ambik pusing the latest news kan...Selain daripada tuh, saya boleh tambah pengetahuan saya pasal ekzema yang dihidapi oleh anak irra..At least saya boleh share dan bertukar pendapat dengan kawan pejabat saya yang anaknya juga mengalami nasib yang sama..Apa apa info baru yang saya tahu,saya akan share dengan kawan..Sebenarnya banyak lagi entry yang best tapi saya bagi yang dua nih ajelah ye..hehehe..

  6. AMY SYEERA
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana saya tertarik dengan kisah tentang anak-anak kepada ibu Rayyan dan Anis ni. tengoklah gambar dekat ats tu, comel je semua.teehee.saya belum berkahwin.so maknanya saya belum mempunyai anak. Tapi bila baca pasal cerita ibu-ibu yang seronok bercakap pasal pengalaman menjaga anak-anak diorang,rasa happy pula.hebatnya pengorbanan san kasih sayang seorang ibu. and then, bercerita pula tentang diet yang bagus untuk kesihatan. ada certain jenis makanan yang saya tak tahu pon wujudnya dalam bentuk organik.sobs.ha. so, kat sinilah tempat nak tahu segala benda tentang diet ni. ala, senang cerita. semua info adalah.^^.

  7. ~Cinta Sejati Ku & Dia… 
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana...
    Jujurnya, ini pertama kali saya singgah blog ni rasanya... saya tahu dari blog PinkUmmi... Pertama kali memandang, dan mengeksplore blog ni... menarik hati saya untuk singgah lagi, sebab blog santai yang penuh dengan perkongsian pengalaman peribadi untuk rujukan semua. Insha Allah akan cuba singgah dan komen lagi diblog ni jika berkesempatan... Keep blogging and support you!

  8. Qaseh kuSaya suka singgah di blog irrayan.com kerana banyak info mengenai ekzema..first time dengar ekzema sebenarnye..hihi....disamping ownernye yang baik..walaupun baru kenal tapi best..tak kekok.. memang sempoi.. ^__^

  9. Giveaway, Contest, Segmen, JomSantaiAje 
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana ..... ada giveaway yang sedang berjalan.. saya memang amat suka join giveaway

  10. Giveaway and Contest Saya suka blog irrayan.com kerana saya suka membaca entri baru dan berpeluang join banyak GA dari blog irrayan.com

  11. P.R.I.N.C.E.S.S
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana blog irrayyan.com sangat simple dan tidak menjolokkan mata serta tidak serabutkan minda :D

  12. Amer
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana blog irrayyan.com simple dan cantik! :)

  13. Yumida 
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana suka membaca perkongsian informasi mengenai ekzema. yang mana penyakit ekzema ni tidak pernah saya lihat secara face to face. dengan perkongsian sebegini memberi pendedahan pada saya sendiri, juga mungkin akan membantu penghidap ekzema di luar sana. secara peribadi, saya dapati tuan blog seorang berhati cekal apabila salah seorang anaknya menghidap ekzema. tengok gambar macam kesian je kat baby. hope tuan blog sekeluarga tabah dan dapat menanganinya dengan baik. comel je baby :) blog ni juga memaparkan perkembangan terkini. contohnya, bulan ramadhan ni ramai dah geng2 blogger pos kad raya. perkongsian maklumat mengenai kadar setem sebanyak 50 sen sememangnya memberi maklumat buat kengkawan lain. malah dihebahkan akan wang bantuan aidilfitri, yang sememangnya ditunggu2 oleh semua pihak. persamaan tuan blog dengan saya ialah gemar join segmen/GA/contest. wokeh, kita geng! menyertai segmen sebegini memberi motivasi saya sendiri untuk melebarkan ukhuwah dan rakan maya.

  14. Gadis Blogging
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana .....
    Blog akak banyak informasi ;)

  15. husnazahidi
    Saya suka singgah blog irrayyan.com kerana,
    ehemm bheheee actually husna baru je jejak blog mama adam dan anis nih, so husna tak dapat nak komen lelebih lagi.. maaf ye mama.. tapi husna taw setiap blog pasti ada daya tarikannya tersendiri.. kalau tak, kenapa nak diwujudkan blog betul tak?? Selamat berkenalan mama..:) Selamat berkenalan jugak abang adam dan adik anis..bheheee..

  16. Bontok Comel Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana ada perkongsian mengenai parenting. tatacara penjagaan anak. malah saya gemar membaca blog bernichekan personal. rasa lebih rapat dan mesra. pada masa yang sama maklumat terkini turut ditampil serta. entry yang ada mesej dan ilmu buat pembaca.

  17. INILAH REALITI
    Ok, pertama kali singgah ke blog irrayyan.com ni Ros tak ingat bila. Tapi, bila Ros singgah, Ros tertarik dengan entry berkenaan penyakit ekzema. Bagi Ros, banyak yang telah dikongsikan dalam entry tersebut yang mana boleh dijadikan panduan bersama. Selain tu, Ros jugak suka singgah sebab puan blog yang friendly dan rajin blogwalking  :)

  18. Zurnie Irmani
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana blog tersebut mempunyai pelbagai informasi terbaik dan terkini. Lagi pula blog ni memang sesuai untuk remaja macam saya.

  19. Crush messaged you
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana blog irrayyan.com sangat kemas dan terdapat pelbagai entry yang menarik

  20. Diari Awan Samudera
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana blog ni menyajikan banyak isu semasa, info bermanfaat dan petua menarik yang dijadikan perkongsian. Memang super menarik! Antara entry yang menarik minat saya ialah Petua Tanak/Masak Nasi dan Diet Alkali | Garam Bukit Himalaya.

  21. Mata LimaSaya suka singgah di blog irrayyan.com kerana .....
    - sebab nak join giveaway... ( aci tak kalau tulis macam ni?) Heeeeee
    - banyak informasi yang kadangkala terlepas pandang dari matalima

  22. TunSha AyunieSaya suka singgah di blog irrayyan.com kerana
    banyak segmen dan anak mommy COMEL!!

  23. Darling Ninie & CGL
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana .....
    loadingnya laju Tak berat bagi line internet lembab macam saya ni... Kekalkannya! :)

  24. Adier Hero
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana ada ilmu informasi yg dikongsi di blog. boleh la saya mengetahui perkembangan berita terkini.

  25. Gogeous Lover
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana saya suka dapat info tentang lifestyle, parenting dan cerita2 terkini yg di tulis oleh Mommy.. Info2 ni amat berguna untuk saya sebagai seorang ummi dan isteri dan wanita..

  26. Kaki Travel: From Malaysia to the World with Khairuddin
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana ingin mengetahui lebih lanjut tentang penyakit ekzema. Biar kita memahami sesuatu situasi, dan diri kita lebih bersimpati dengan situasi itu.

  27. Khir Khalid
    Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana ia merupakan sebuah blog jurnal kekeluargaan yang menjadi antara topik kegemaran saya dalam berblogwalking. Selain berkongsi pendangan berkaitan isu kekeluargaan, dapat juga memahami tentang akzema... Sesuatu yang kita semua perlu ketahui dan fahami... 

18 comments:

  1. Tahniah semua. Saya suka singgah di Irrayyan.com kerana blog ini menceritakan pengalaman seorang ibu melalui suka dan duka Ekzema dan memberikan tips permakanan organik dan berkhasiat.

    ReplyDelete
  2. Akak Jm harap mereka semua terus support blog irra :-)

    ReplyDelete
  3. Akak Jm harap mereka terus support blog irra :-)k

    ReplyDelete
  4. Wahh dah ramai... all the best semua.. pasti akan support.. :)

    ReplyDelete
  5. All The Best untuk semua yang JOIN ..

    ReplyDelete
  6. Good Luck Ya ........Tahniah Mommy Irra atas penganjuran GA ni

    ReplyDelete
  7. Alahai tak sempat lagi nak menjoinkan diri hehehe ..........

    ReplyDelete
  8. wee... x sabar nak tungguuuuuu...

    ReplyDelete
  9. ira... apa cerita GA ni? ke KM terlepas pandang? tamat dah lamakan? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tamat lama dah. tak umum pemenang je lagi ,huhu

      Delete