Iphone mommy dalam bakul sampah?!

Haa apa dah jadi? 

Lepas bancuh susu Adam Rayyan, mommy cari iPhone tak ada. So tanya la si Adam Rayyan. Adam Rayyan yang tengah minum susu, bangun pergi kat bakul sampah. Arghhhhhh iPhone dalam bakul sampah???

Respon mommy, cepat-cepat amik iPhone dan cari tisu lap-lap. Tanya Adam Rayyan kenapa buang iPhone mommy? 

Adam Rayyan senyum-senyum jer...

Kemudian mommy message daddyG... Ini jawapan nya,
"dia tau mmy dia dok lyn iphong ja lambat buat susu. bdk2 pon phm. hahaha".
Amboi jawapan daddy. Anak baru ja mintak susu. Tak ada lah lambat mana pon...

Mommy penat puasa. Tak kuasa nak marah. Tapi sampai hati Adam Rayyan  (╥﹏╥)

Gambar semalam


27 comments:

  1. OMG?? :)) Tong sampah perginya? Haha.. nasib baik dia ingat, klu tak ingat? rupanya dah masuk dalam lori sampah... cam ne tu? ;((

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia suka sorok hp mommy. ini first time masuk bakul sampah..huhu sedih

      Delete
  2. Replies
    1. haha semua komen kat adam rayyan saja ;-(

      Delete
  3. Amboi Rayyan ni, dh pandai haa... nak suruh mommy die pandang die jerr 24/7 yea... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia camtu la..bila kita tanya nak susu x, dia xnak..bila mommy lepak landing baik punya, terus dia request macam2..xleh tgk kita senang sikit..huhu

      Delete
  4. Aaaa, ingatkan rayyan masuk dlm iphone tu dalam air ke hape. Nasib baik tong smpah. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dalam air, menangis tak berlagu dah...iphone kot ;-(

      Delete
  5. Hahaha. dia tak bagi blogwalking banyak-banyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa...pandai la adam rayyan ni kan

      Delete
  6. Replies
    1. kesian mommy dia kan...jeles la tuu...

      Delete
  7. Replies
    1. wahhhh kasi bunga kat adam rayyan tuuuu..mommy dia nak jugakkk :)

      Delete
  8. Replies
    1. hahaa...dia jeles la tu kan..hihi :-d

      Delete
  9. Hahaha.. masuk bakul sampah? xD http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/2014/07/the-liebster-award-4_11.html

    ReplyDelete
  10. Hahaa.. nasib baik tak bungkus lagi sampah tu... klu tak lagi sengsara kena hangkut.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. seb baek bakul sampah kering kat ruang tamu tu aje...

      Delete
  11. hahahaaaaa...ini anak memg bijak

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia nak suh kurang2 pgg hp kan..aahahahhaa

      Delete
  12. hahaha..adoyai. bijak benar Adam Rayyan ni. ^^,

    ReplyDelete