Iphone mommy dalam bakul sampah?!

Haa apa dah jadi? 

Lepas bancuh susu Adam Rayyan, mommy cari iPhone tak ada. So tanya la si Adam Rayyan. Adam Rayyan yang tengah minum susu, bangun pergi kat bakul sampah. Arghhhhhh iPhone dalam bakul sampah???

Respon mommy, cepat-cepat amik iPhone dan cari tisu lap-lap. Tanya Adam Rayyan kenapa buang iPhone mommy? 

Adam Rayyan senyum-senyum jer...

Kemudian mommy message daddyG... Ini jawapan nya,
"dia tau mmy dia dok lyn iphong ja lambat buat susu. bdk2 pon phm. hahaha".
Amboi jawapan daddy. Anak baru ja mintak susu. Tak ada lah lambat mana pon...

Mommy penat puasa. Tak kuasa nak marah. Tapi sampai hati Adam Rayyan  (╥﹏╥)

Gambar semalam


27 comments:

  1. OMG?? :)) Tong sampah perginya? Haha.. nasib baik dia ingat, klu tak ingat? rupanya dah masuk dalam lori sampah... cam ne tu? ;((

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia suka sorok hp mommy. ini first time masuk bakul sampah..huhu sedih

      Delete
  2. Amboi Rayyan ni, dh pandai haa... nak suruh mommy die pandang die jerr 24/7 yea... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia camtu la..bila kita tanya nak susu x, dia xnak..bila mommy lepak landing baik punya, terus dia request macam2..xleh tgk kita senang sikit..huhu

      Delete
  3. Aaaa, ingatkan rayyan masuk dlm iphone tu dalam air ke hape. Nasib baik tong smpah. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dalam air, menangis tak berlagu dah...iphone kot ;-(

      Delete
  4. Hahaha. dia tak bagi blogwalking banyak-banyak.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. wahhhh kasi bunga kat adam rayyan tuuuu..mommy dia nak jugakkk :)

      Delete
  6. Hahaha.. masuk bakul sampah? xD http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/2014/07/the-liebster-award-4_11.html

    ReplyDelete
  7. Hahaa.. nasib baik tak bungkus lagi sampah tu... klu tak lagi sengsara kena hangkut.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. seb baek bakul sampah kering kat ruang tamu tu aje...

      Delete
  8. hahahaaaaa...ini anak memg bijak

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia nak suh kurang2 pgg hp kan..aahahahhaa

      Delete
  9. hahaha..adoyai. bijak benar Adam Rayyan ni. ^^,

    ReplyDelete