Baju Ungu Jumpa Acu

"Daddy, jom jalan" kata Adam Rayyan.


Berbaju ungu. Kami menuju ke Tesco Rawang. Menemui Acu, adik Mommy Irra.


Dua-dua memang sabotaj mommy. Habis gambar mommy. 


Gugurl in purple.


Sejak Acu dah keje di Rawang, susah dah nak jumpa. Hari ni mai melawat Acu.


Mula-mula Acu ambil dalam kereta, Anis Insyirah lari. Hahaa nampak lama benar Acu tak jumpa diorg. Pastu lama-lama ok dah.


Selfie sambil tunggu daddyG. Muka mommy Irra tak larat puasa. 


Selamat berbuka puasa semua ^_^

17 comments:

  1. lama tak singgah tesco rawang... alalala debab nye badan dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dah setahun ni kurus sikit kot..sbb rasa ringan... :)

      Delete
  2. muka anis insyirah pun macam tak larat puasa juga je. hehehe.. seronoklah tu dapat jumpa Acu dia. ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...anis insyirah ni sebenarnya dah boring...tu muka camtu

      Delete
  3. Comel diaorang berbaju ungu ...Mesti seronok jalan2 ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok la. adam rayyan dah pandai ajak jalan

      Delete
  4. Salam Ramadhan untuk Mommy Irra ..

    ReplyDelete
  5. jumpa ucu depa? wah... sgt kebetulan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang nak g jumpa Acu dia kat situ. Acu keje kat situ. hahaha beso benau opis Acu..

      Delete
  6. Anis insyirah ni montel betul geram mau cubit2 tau
    Mesti 2 beradik ni ikut rupa ayah nya ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. wawawaaaa....xde rupa mak dia ke akak?

      Delete
  7. Lawa sepasng pakai baju ungu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mesti laaaa
      rajin arzmoha bw rini :p

      Delete
  8. purple!! anis pon suke purple.. hihi...

    ReplyDelete